Monday, June 1, 2015

තරඟ නොවූ මනුදම



මා ප්‍රිය කරන ක්‍රීඩාවක් වන චෙස් ක්‍රීඩා තරගාවලියක් පසුගිය දෙසැම්බරයේ පැවැත්වින .කුරුණෑගල හෝටලයක තරඟය සවිධානය කර තිබුණු වට 9 සමන්විත වූ මෙම තරඟාවලිය Open ගණයට අයත් වේ එනම් වයස් භේදයකින් තොරව තරඟය වැඩි ලකුණු මත පදනම් කරමින් පැවැත්වින.විවිද රටවල් වල ක්‍රීඩකයෝ පැමිණ සිටියහ.මා 4.5/9 ක ලකුණු මට්ටමක් ලබා ක්‍රීඩා කිරීමට වට දෙකක්  පමණක් තිබුණි.ම ලබා තිබු ලකුණු මට්ටමත් කලින් තරඟය ජය පරාජයකින් තොරව අවසන් කෙල නිසාත් අඩු ලකුණු වේගය මත මා වැටි තිබුනේ වසර අවරුදු 9 කුඩා දරුවකු හා තරඟ වැදීමටයි.මා දුටු ඔවුන්ගේ දෙමාපියන් දැරියගේ ඔලුව අතගා ගියේ කමක් න දුවේ කියමින .මේ මට මහත් කම්පනයක් ඇති විය එනම් ක්‍රීඩා කිරීමට ප්‍රථම එම දරුවට පරාජයේ මනෛකත්වය වයස පරතරය නිසා ලබා දීමයි.තරඟය ආරම්බ විය ඉතාම කෙටි කාලයක ඇය ගේ පිහිටුම (පොසිටිඔන්) එක බඅවහිර කිරීමට සමත් උනෙමි.අගේ තව ඉතා සුළු මොහතකින් ය පරදිනබව මාද ඇයද මුහුණෙන් හොඳින් පෙනින.මට මී මොහොතේ .අමුතු අදහසක් පහල විය.එනම් මට මේක දින්නයි කියල මට  මේ තරඟාවලියේ  මා අපේක්ෂා කල ඉස්තනයට එන්නට දැන් ප්‍රමාද වැඩිය මන්ද අඩු ලකුණු ප්‍රමාණය නිසාය .නමුත් age වයස් කාණ්ඩයේ යටතේ (Under 11) යට ඉසරහට යාමට හැකියාව ලබෙඉ සිත සහ මට පසු දින සහභාගී වනන්ට නොහැකි නිසාත් .මා ඇයට තරඟය ජය පරජකින් තොරව අවසන් කිරීමට (Draw Offer) යෝජනා කෙළෙමි .අගේ මුහුණේ එම දෑස් වල එම මොහොතේ දුටු අහින්සක  දීප්තිය දුටු මට සිතුනි මන් මොකට තරඟ කරනවද කියා ය .මද එකකු පරය අනිකෙකු නැගී සිටීමක් වැනි දෙයක් ය කියාය .මෙය මන් පසු කලෙක chess ගුරු වරයකුට කි විට ඔහු කිව්වේ .වෙන කෙනෙක්ට කරන අසාදාරනයක් ලු .වෙන දක්ෂ කෙනෙක්ට එන්න තිබෙන අවස්ථාවක් නැති කිරීමක් අනි දෙයක් බව ඒ මන්ද draw එකකකින් 0.5-0.5 ලකුණු දෙදෙනාටම හිමි බැවින් වෙන කෙනෙක් අත්හටම මීට වැඩ මහන්සි වෙලා ගන්නේ තිබිබේ අවස්තාවක් නිකන් දුන්න සේ ය කියා.මට තවමත් සිතෙන්නේ මා කල දේ හරිය කියාය එකිනක අතර මෙවැනි කැපකිරීම් කිරීමන් අප සමාජයට දෙන්න යන පනිවිදිය ජය පැරදුම ලෝකෙයේ සාමාන්‍ය දේවල් කියාය .ඒ නංගි තරඟ කොලය කොලය අත්සන් කර අවසන් කරමින් මට ඉස්තුති කරමින් ගියපු ආකාරය මට මෙවැනි පොස්ට් එකෙකින් පැහැදිලි කිරීමට අපහසුය.ක්‍රීඩාවන් මා බෙහෙවින්ම අගය කරමි.කියවන ඔබ මෙමෙඅ අවස්ථාව හරි හෝ වැරදිද කියා ඔබේ අදහස comment මගින් ප්‍රකාශ කරන්නේනම් .අදට එපමණි 

  
 

1 comment:

  1. ජයග්‍රහනයේ සතුට ලැබිය යුත්තේ තමන්ගේ හදවතටයි.. සහතිකයකට සම්මානයකට ලැබෙන ජයග්‍රහනය තමන්ගේ හිතට නොලැබේනම් එය පරාජයකි..
    ඉහත කියවුමෙන් පසු මා හට ප්‍රත්‍යක්ශ්‍ය වූයේ.. ජයග්‍රහනය ඔබ සතු බවයි..

    ReplyDelete